- Rower Ghost KATO FS blue/blue
- Rower Marin Four Corners 1 czarny
- Rower NS Bike Rag+ 3 Raw
- Rower Marin Lombard 1 700C srebrno/czarny
- Rower NS Bikes Zircus 26'' czarny
- Rower Marin Muirwoods czarny
- Rower Ghost Square Cross MID grey/grey
- Rower Yupii 20"
- Buty Fizik Terra Atlas pink grape/black
- Lampa do bagażnika tylnego Knog Blinder Link Rack
- Buty Bont Vaypor XC rozm. 44
- Przerzutka przód Shimano FD-M986 10s down swing
Dlaczego warto się zarejestrować?
Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!
Olej do łańcucha Peaty's LinkLube Wet 15ml
Opis
Olej do łańcucha Peaty's LinkLube Wet 15ml
Najważniejsze cechy:
-
biodegradowalna mieszanka olejów, wosków i silnych inhibitatorów korozji
-
zaprojektowany do długich przejazdów w najbardziej mokrych i najbrudniejszych warunkach
-
zapewniający super płynną, cichą pracę łańcucha, hiper trwała powłoka na najgorsze warunki jazdy
-
z łatwością wytrzymasz cały dzień jazdy w najgorszych warunkach, bez nakładania grubej warstwy oleju, z którego słyną smary na warunki mokre!
-
zapach irlandzkiej kawy.
Smar do łańcuchów LinkLube Wet Weather to specjalnie zaprojektowana mieszanka olejków, wosków i silnych inhibitorów korozji o zapachu irlandzkiej kawy, który zapewnia supergładką, niezwykle trwałą i cichą pracę łańcucha w najbardziej mokrych i brudnych warunkach. Zrodzony z wyczerpujących wymagań wyścigów Enduro World Series (EWS), gdzie zawodnicy często muszą jeździć przez cały dzień w najbardziej mokrych i brudnych warunkach. Zaprojektowaliśmy LinkLube Wet, aby sprostać tym wymaganiom i nie tylko – z łatwością przetrwa cały dzień jazdy w każdych warunkach, jednocześnie nie zmieniając się w gęstą, niemożliwą do czyszczenia maź, z której słyną smary mokre.
Smar na All Wether vs smar Wet... jaka jest różnica?
LinkLube Wet to mieszanka wosków i olejów o wyższej lepkości o wyższym stężeniu wosków i inhibitorów korozji w porównaniu z LinkLube All Wether. Wysokie stężenie wosku sprawia, że LlinkLube Wet jest znacznie cichszy i płynniejszy, a jednocześnie działa znacznie dłużej niż LinkLube All Wether podczas długich przejażdżek w najbardziej mokrych warunkach.
Testy, testy i jeszcze raz testy...
opracowany przez trzy lata, linklube wet został poobijany i doprowadzony do kształtu przez jednych z najlepszych na świecie zawodników ews, xc, road i cyclocross w procesie prototypowania, testowania, krytyki, ulepszania, powtarzania.
poza wyścigami wiele jazd testowych przeprowadzono na rowerach elektrycznych, w których łańcuchy przez długi czas znajdują się pod ekstremalnym momentem obrotowym. jeśli połączysz ten stały moment obrotowy z rozbijaniem błota i kałuż, pokonywaniem stromych wzniesień, szybkim zjazdem – a następnie powtarzaj w pętli, aż bateria wyczerpie się – masz idealny poligon do testowania smarów do łańcuchów (kto powiedział, że testowanie smarów do łańcuchów jest nudne!).
NAKŁADANIE:
- upewnij się, że po odtłuszczeniu dokładnie umyłeś łańcuch czystą wodą (w końcu odtłuszczacz jest przeznaczony do zmywania oleju łańcuchowego)
- usuń jak najwięcej wody z łańcucha. aby uzyskać najlepsze wyniki, użyj środka PT17
- dobrze wstrząśnij butelką
- nałóż smar podczas kręcenia korbą do tyłu (w rowerach elektrycznych do przodu na stojaku), upewniając się, że każde ogniwo jest odpowiednio pokryte
- kontynuuj kręcenie przez około 10 sekund, aby pomóc smarowi przedostać się do łańcucha
- dokładnie zetrzyj nadmiar smaru z łańcucha za pomocą czystej szmatki.
⚠️ UWAGA - nie nakładaj LinkLube (ani żadnego smaru!) na hamulce lub klocki hamulcowe.
SPECYFIKACJA:
- Pojemność: 15ml
- Warunki: mokre
Kod sklepu: ASP-PRE24
Kod producenta: 83863
Peaty's - firma z Wielkiej Brytanii, która idealnie zaopiekuje się Twoim rowerem. W swojej ofercie posiadają preparaty takie jak odtłuszczacze, płyny uszczelniające czy środki czyszczące.